GYIK

Mi az a "DUO"-s vásárlás?

Mi az ami megkülönböztet minket az összes többi olcsónak mondott vagy elképesztően idegesítő, kisállatosan ordítozva reklámozó “webaruháztól” ? Az hogy a MEGA egy közösségi vásárló platform, ahol megjutalmazunk azért ha családtagjaid, barátaid vagy ismerőseid is itt vesznek valamit. Tudjuk hogy milyen érzés vásárolni főleg akkor ha mindezt másokkal együtt teszed meg a létező legjobb áron! Nincs semmilyen buta pontrendszer és porszívó ügynöknek sem kell lenned mert az egész pofon egyszerű. Jobb áron akarsz bármit megkapni? Válaszd a MEGA DUO opciót, pingeld meg ismerősödet emailben, telefonon, messengeren, stb és ha 24 órán belül ő is leüti azt amit te akkor máris egy csomót spóroltatok. Együtt. Nagy eséllyel még imádni is fognak érte hogy ilyen jó dealt találtál, tehát mindenki nyer!!
Ez még nem minden! Ha 24 órán belül nem tudod megtalálni a DUO “párodat” akkor sincs gond. Erről értesítést kapsz e-mail-ben és nekifuthatsz mégegyszer vagy megveheted azon az áron ami 1 db vásárlására vonatkozik.
Legyél te az első aki a baráti körében mozgósítja a népet és mindenkinek a legjobb árakat elküldi! Az ajánlatok minden esetben limitáltak tehát csak egy bizonyos mennyiség vásárolható meg a MEGA DUO által biztosított kedvezményes áron.

Termékek esetében:

Mennyi időt vesz igénybe a megrendelés teljesítése?

A MEGA által forgalmazott termékek esetén a megrendelések átlagos teljesítési ideje munkanapokon 48 óra.

A Partnereink által forgalmazott termékek esetén, a partner ajánlatában megjelölésre kerül a teljesítési idő.

Milyen szállítási módok közül lehet választani?

A MEGA által forgalmazott termékek kiszállítása minden esetben futárcég közvetítésével történik.

A Partnereink által forgalmazott termékek esetén a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül partnerünk átadja a csomagot a futárszolgálatnak, akik azonnal értesítenek csomagod várható szállítási időpontjáról. Amennyiben személyes átvételt választottál, szintén 2 munkanapon belül kapsz értesítést, mikor partnerünk összekészítette rendelésed. 

Külföldre is szállítotok?

Jelenleg a mega.hu oldalán leadott rendeléseket csak Magyarország területére szállítjuk. Külföldi szállítás esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a help@mega.hu e-mail címen.

Kifizettem online a megrendelést, az összeget leemelték a számlámról, de a megrendelés kifizetetlenként jelenik meg. Mi a teendő?

Küldj egy e-mailt a fizetést igazoló bizonylatról az help@mega.hu e-mail címre. A lehető leggyorsabban tisztázzuk a helyzetet.

Nem azt kaptam, amit rendeltem, mit tegyek?

A MEGA által forgalmazott termékek esetén kérjük írj nekünk a help@mega.hu e-mail címre.

Partnereink által forgalmazott termékek esetén vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel, akitől a terméket rendelted, ők segítségedre lesznek a cserében. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.

Hogyan lehet a webáruházban vásárolt termékeket kicserélni, vagy visszaküldeni?

A MEGA által forgalmazott termékek esetén a vásárolt terméket kicserélheted vagy visszaküldheted az átvételétől számított 14 napon belül, azzal a feltétellel, hogy nincs rajta használat nyoma. Hogyan? Küldd el a következő címre:

MEGA BRANDS Kft.

1036 Budapest, Bécsi út 85. Fszt. 5.

Partnereink által forgalmazott termékek esetében a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól vagy kérheted annak cseréjét. Ehhez vissza kell juttatnod az ép, használatlan terméket számlával együtt adott partnerükhöz. Kérjük minden esetben írásban jelezd partnerünk felé elállási szándékod, vagy csere igényed e-mailben. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.

Mennyi időt vesz igénybe a termék cseréje, vagy az összeg visszatérítése?

Partnereink és mi is mindent megteszünk, hogy a pénzvisszatérítés és a csere gyorsan és gond nélkül történjen. Általában nem vesz igénybe egy hétnél többet onnan számítva, hogy a csomag visszaérkezett. 

 

Kuponok esetében:

Mi az a kupon?

A kupon egy kedvezményre jogosító utalvány, amit szolgáltatásra lehet beváltani. Készpénz-fizető eszköz, tehát neked a beváltáskor nem kell már fizetned. Kivétel ez alól, ha további szolgáltatást vásárolsz, például egy étteremben a kupon értékén felül fogyasztasz.

Hogyan tudok kupont venni?

Válaszd ki a neked tetsző ajánlatot, kattints a kék “Megveszem kedvezményes áron” gombra, ha az ajánlatnak DUO-s ára is van, akkor a narancssárga “Megveszem Mega Duo áron” gombra . Ezt követően menj a “Kosár” oldalra, ahol meghatározhatod, hány kupont szeretnél venni. Válassz ki egy fizetési módot. Minden esetben oldalunk visszaigazolja a sikeres vásárlást és e-mailt is küldünk róla. Ha banki átutalással szeretnél fizetni, ügyelj arra, hogy az e-mailben vagy az utolsó ablakban elküldött közleményszámot pontosan írd be. A közleménybe mindig be kell írni az általunk megadott számot!

Mennyi időn belül könyvelődik a befizetésem?

Sikeres bankkártyás/SimplePay-es fizetés esetén azonnal elkészül az érvényes kupon.

Banki átutalás esetében általában maximum 4 órán belül teljesül az utalás. Ügyelj arra, hogy az e-mailben megadott közleményt pontosan írd be az utaláskor.

Hogy kaphatok áfás számlát a vásárlásról?

A számlaadási kötelezettség a mindenkori partnerünket terheli.

Hogy kapom meg a kifizetett kuponomat?

Amint megérkezik számlánkra a kupon vételára (bankkártyás fizetésnél azonnal, átutalásnál maximum 4 óra), visszaigazoló e-mailt küldünk neked. Az emailben egy linkre kattintva azonnal kinyomtathatod a kupont, vagy onnan az e-mailből is bemutathatod a szolgáltatónak. A kifizetett kuponodat közvetlenül az oldalunkon is elérheted, miután beléptél felhasználóddal és jelszavaddal. Kattints az oldal tetején a menüre, és a lenyíló menüben a “Rendeléseim“ menüpontra, majd a "Rendelés részletei" gombra.

Hogyan tudom beváltani a kuponomat?

A kupont mentsd le a telefonodra, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess.

Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?

A megküldött kuponodon, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a Partnerünk elérhetőségét.

Más is beválthatja a kuponomat?

Igen. A kupon készpénz-helyettesítő eszköz, szabadon átruházható, azaz fizetéskor bárki felhasználhatja.

Nem kaptam meg a kuponom!

Ha regisztrálsz oldalunkon, a 'Rendelés részletei" menüponton belül mindig megtalálod érvényes kuponjaid. Amennyiben ott sem találnád meg, akkor írj ügyfélszolgálatunknak a help@mega.hu e-mail címre és szívesen újraküldjük kuponodat. FONTOS: partnereinket ne hívd, ha nem találod a kuponod, mert nekik addig nincs hozzáférésük a kuponodhoz, amíg te át nem adod nekik a beváltás folyamán.

Miért nem találom a kupont, amit már kifizettem?

Ha a fiókodban a "Rendelés részletei" menüpont alatt nem látod a kuponodat, akkor valószínűleg nem, vagy pedig helytelenül írtad be banki átutalásnál vagy befizetésnél a megadott közlemény kódját. Írd meg ügyfélszolgálatunknak a help@mega.hu címre az e-mail címedet, amivel regisztráltál, valamint a vásárlás összegét, és mi segítünk. A pénzed semmiképp nem fog elveszni!

Mi történik, ha lejár a kuponom?

A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt kupon alapvetően értékét veszti.

Szeretnék elállni a vásárlástól!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó kupon megvásárlásától (azaz a kupon letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@mega.hu e-mail címre a neved és a vásárlási azonosítód megadásával.